Hopi bon! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Menno Eijk - WaarBenJij.nu Hopi bon! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Menno Eijk - WaarBenJij.nu

Hopi bon!

Door: Menno van der Eijk

Blijf op de hoogte en volg Menno

18 Maart 2004 | Nederland, Amsterdam

Zo hier weer een update van my stories met foto's. Hieronder staan allemaal nieuwe foto's van mijn luxe leventje hier op Curaçao. super dat er veel mensen allemaal leuke berichtjes achterlaten, is NL toch nog een beetje dichtbij. maar ik wil nog ff niet terug als jullie het niet erg vinden, maar dat zullen julie wel begrijpen na het zien van de foto's ENJOY!! p.s. kijk ook bij Tiësto en carnaval voor meer pics!

  • 19 Maart 2004 - 03:20

    Marc:

    Yo yo Menno,

    eindelijk die website van je weer eens een keer ge-update.

    Thanks dat je er was om me uit te zwaaien op Hato. Ben goed aangekomen, maar mis Curacao ongelovelijk.

    Wie weet kom ik nog een keer langs, en anders, see you on the flipside here back in Hulanda.

    Dhr. Metekohij :-)

  • 19 Maart 2004 - 08:12

    Elmpie!!!:

    Goh wat zal ik afsteken bij jullie zeg! Aan de foto's te zien zijn jullie heel veel op het strand enzo en het was toch stage??? Maar goed het zij jullie gegund hoor! Ik hou gewoon meer van regen enzo....not! Have fun op Aruba enne we wachten de foto's wel weer af! Liefs elma

  • 19 Maart 2004 - 12:07

    Audrey:

    Heee allemaal!
    Ziet er zeker niet verkeerd uit. Krijg steeds meer zin om te komen, dus....tot de 23e. Veel plezier dit weekend op Aruba!

    groetjes uit w'veen ook van de rest.

    Audrey

  • 20 Maart 2004 - 16:04

    Pinda Und Mattuhkoppuh:

    Na 2 maandjes zien wij die pensies (buikkies voor de domme mensen) van jullie alleen maar groter worden en die armpies steeds dunner a a a koppies. Echter dit baart ons echt geen zorgen die kippetjes komen toch wel!! OF NOH!!!!!!!!!!!!!!!! LATERPATERZZZZZ

  • 22 Maart 2004 - 15:38

    Sander&Carola:

    Hé Mennootje, leuk hoor die foto's op deze site! Is dat om ons een oog uit te steken ofzo? Nou, bedankt, we zijn nu aan één kant blind. Ziet er wel relaxed uit daar! Als je het zat bent daar komen wij wel in jouw plaats hoor dus laat maat effe weten wanneer, dan pakken wij vast onze tas! Laterrrrrrrsssss

  • 22 Maart 2004 - 16:23

    Sander:

    hé lullo

  • 22 Maart 2004 - 16:30

    Mw. Vd Mee:

    Hallo lekkere dingen. Ik vind het jammer dat jullie daar zitten. Nou heb ik alleen Tonny nog maar... Ik hoop dat ik jullie gauw weer terug komen. Groetjes van mij! Nel vd Mee

  • 22 Maart 2004 - 17:29

    Politie Agentje:

    Ja hier B2, over! Hebben jullie nog gehoord op de scanner van dat geheime ding? Ik werd opgeroepen door m'n pieper dat jullie mijn hulp nodig hebben. Ik kom wel even op de fiets!!! Over en sluiten, over....

  • 22 Maart 2004 - 17:31

    Tonny:

    Ja hallo, ik kan het niet meer aan in m'n eentje hoor, die vd Mee is niet te houden alleen!!! Please help me!!!

  • 27 Maart 2004 - 20:55

    Mohammed Ali:

    de groetjes en xxx van Mo

  • 29 Maart 2004 - 11:26

    Elmoooohhh:

    De reis is geboekt, dusse vanaf eind mei zit je met me opgescheept, maaruh marga komt de 7de ook dus het wordt vast gezellig!!!

  • 04 April 2004 - 12:04

    Kirsten:

    He Dushi,
    Ben alweer een week terug in Nederland, en het is hier koud!! De tijd is zo onwijs snel gegaan! Geniet en tot snel. Dikke kus aan iedereen, ayo!!

  • 04 April 2004 - 16:48

    Arnoud:

    Hee gasten, ziet er lekker uit hoor!!! Maarre stuur die Brabo de zon is in, hij geeft gewoon licht.
    Laterzz

  • 13 April 2004 - 08:23

    Til:

    ha mennie, gister ff aan de foon en nu weer op de site..teken dat ik je toch wel mis... kus, til!

    ps. ja, ik ga wel weer verder hard werken hier in 't koude kut Nederland, geef nie...

  • 13 April 2004 - 14:16

    John:

    Memo! Alles bon bon daar?!
    Zal best wel. Leuk je gisteren weer gesproken te hebben en dat je me zo f***ing jaloers maakte met BBQ 121 op de Knip.

    Spreek jullie en have fun, doe uiteraard geen dingen die ik ook niet zou doen.

    Groeten John

  • 13 April 2004 - 23:31

    Eelke:

    Neeej....Deze snoetepoetser wil ook BBQ-en op Jan thiel t/m Mambo...

    Maar ja dr moeten ook mensen zijn die het land moeten verdedigen hè!

    En stoer doen met foto's van DJ Tiesto telt niet want wij hebben hier Dj The Flying Dutchman live in The Mushroom, Waddinxveen!

    Spreek jullie snel weer!
    gr.!

    Eelke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

16 April 2004

Aruba enzo...

18 Maart 2004

Hopi bon!

20 Februari 2004

DJ Tiësto

18 Februari 2004

carnaval2004

06 Februari 2004

Bon Bini
Menno
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 34469

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: