Bon Bini - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Menno Eijk - WaarBenJij.nu Bon Bini - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Menno Eijk - WaarBenJij.nu

Bon Bini

Door: Menno van der Eijk

Blijf op de hoogte en volg Menno

06 Februari 2004 | Nederland, Amsterdam

Lieve peoples, jullie hebben de primeur van mijn nieuwe site!! als jullie me missen als kiespijn mag je gewoon echt ff kijken af en toe. maar ik waarschuw jullie, jaloezie is voor eigen risico en fellows nu extra fotosjizzels!

  • 06 Februari 2004 - 21:53

    Bassie:

    Hey Menno, geinig deze site al mag je hem nog wel wat meer aankleden (ja ja ik weet dat je meer van naakt houdt).
    Verder ben ik zo jaloers dat ik jullie in april kom opzoeken.
    Zorg dan maar dat ze Grolsch koud hebben staan.

  • 06 Februari 2004 - 22:01

    Tilly:

    die eigen risico neem ik op de koop toe... ik heb er wel wat voor over om "MIJN BROER" te zien, kussie til!

  • 08 Februari 2004 - 10:47

    Tilly:

    die eigen risico neem ik op de koop toe, want ik heb er wel wat voor over om "MIJN BROER" ff te zien... ciao!

  • 09 Februari 2004 - 17:26

    Stephan:

    Ha mennie!
    Alles goed daar?goed idee deze site(alleen die foto's nog hé)
    We misse je al hoor.
    Hou je haaks en doe de vrouwen de groeten.
    mzzl

  • 09 Februari 2004 - 21:29

    Elma:

    How are you doing?
    Hope 2 cu soon!
    x

  • 12 Februari 2004 - 17:07

    Arnold:

    op de foto "chillen" staat zeker je stagebegeleider???? Hahaha. Jongens veel plezier nog!!!

  • 13 Februari 2004 - 12:27

    Hassie:

    mooie foto's!! ik geef toe, ben een beetje jaloers, maar het is jullie gegund. Ik zou alleen wel meer foto's willen zien. Is het net of ik er ook ben

  • 14 Februari 2004 - 11:32

    Marloes En John:

    he mennootje,

    Erg leuk die site,kunnen we toch nog een beetje mee genieten!! zit net op internet voor vakanties te zoeken maar na deze fotos weet ik zeker wat het word!!!!
    kussie en de groeten van john

  • 15 Februari 2004 - 20:32

    Niels En Danielle:

    ha die menno,leuke site joh (maarre wie is die meid op de foto???) hebben jullie het een beetje naar jullie zin? voor de rest moet je maar kijken wat jullie doen.trouwens doe Randy ook effe de groetjes vanuit een bedwelmd Waddinxveen

  • 16 Februari 2004 - 08:42

    Alwin:

    he pik, je moet maar ff kijke wat jullie doen, enne... houwe jullie wel wat lekkers voor mij over! je weet toch, sjimmies hier en daaarrrr!

  • 16 Februari 2004 - 08:54

    Alwin:

    gastuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  • 16 Februari 2004 - 09:02

    Wibout:

    Hey menno, het bevalt wel zo te zien...Dinsdagavond biertje aan de overkant???Nog veel plezier en de groeten aan Hishee.

  • 16 Februari 2004 - 12:22

    Marijntje:

    Hee Mennie,
    Ik vind je site echt hartsikke leuk maar inderdaad die foto's missen een beetje. Maar mijn foto's komen snel naar jullie toe dus misschien kan je daar nog wat leuke van pikken. Ik mis iedereen en de zon echt onwijs, dus doe ze allemaal de groetjes en geef ze een dikke zoen, en niet te vergeten jezelf ook natuurlijk,
    Dikke kus Marijn

  • 17 Februari 2004 - 21:36

    Eelke:

    He Menño Mañana ­e.a.

    Seht jetzt sehr schon aus, ja!Mooie foto's! Alleen die foto van die gare Alfa Romeo vond ik wat minder ;-)

    Binnenkort maar s een webcam-sessie houden!!!

    gr.!!!!!

  • 17 Februari 2004 - 22:05

    Lonely Ray:

    Minded,

    Leuke site alleen ik mis de persoon die het heeft gemaakt hahaha of ben je toevallig van kleur verandert (Zie bovenin). Ik zal er volgende week om 10 uur zijn i.p.v. 11 uur ciau

  • 18 Februari 2004 - 16:45

    Mattuhkop:

    Zijn daar nog beetje mattuh te vinden ofnon? Nou in waddinxshow wel hooRR.Ik kom 6 april jullie kant op. SeeyouSoon.veel plezier daar

  • 21 Februari 2004 - 19:21

    P.I.M.P (Alwin):

    GAstuhhhh als ik die foto's zie wordt ik helemaal gek in m'n koppuhhhhh,die strandplaatsen fuckkkkkkk niet normaal en die wijven!!!!!!!! Ik ga ze slopen vanaf 23 April horen jullie mij SLOPEN. Ik heb echt zo'n zin om naar jullie te komen dan gaan jullie wat beleven want ik moet eerlijk zeggen ik mis jullie wel een beetje-->> beetje... En Randy mijn mattuhhh komt hoorrrrrrr die van mij gaat jou slopen.
    he jongens kga even pleiten heb zo feestjuh lekker zuipen en dan naar dat gare ben maja boeieuhhhhhhh.... love you laterpaterzzz

  • 22 Februari 2004 - 17:12

    Robert/Marloes/Roosizzel:

    hee broertje, je ziet er aardig "sunburned" uit... Klein verschilletje op zich qua uitzicht hier bij mij en daar bij jou...tis allebei water maar dat van jou is iets blauwer denk!!! Met je nichtje gaat alles lekker, ze mist haar oude oom wel hoor.... (en wij ook wel!!) Want ja,...wie moet nou mn autootje schoonmaken???? Take care.... xxxxxxxxxx The Haagies

  • 23 Februari 2004 - 14:50

    Tamara:

    Hey Menno! Leuke foto's, ik krijg echt zin in vakantie als ik ze zie! Veel plezier en doe de groeten aan Randy!
    Doei doei

  • 29 Februari 2004 - 20:26

    Alwin:

    he gastuhhhhhhhhhhhhhhhh stelletje dooie doe g*d eens wat tofs met die site,je weet toch foto's van chims of non je kunt tut wol..... ik bedoel ja vrouwen zijn er om bekeken te worden natuurlijk.... Ik wil die chimies zien!!!!!!! niet alleen maar babbels..... kga even slapie doen... en jongens rustig aan he want ja Alwin kan jullie helaas niet even snel helpen vanaf de 23ste kunnen jullie tof gaan doen. doe de groetjes daro aan blackie aan de kok aan vossematje en aan jezelf natuurlijk (wat een slap geouwehoer) kga laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)

  • 01 Maart 2004 - 19:44

    Eijkjes:

    alvast gefeliciteerd met your birthday,aan belangstelling geen gebrek zie ik houen zo lots of greetings from your uncle peet and fam.uit waddinxveen.

  • 13 Maart 2004 - 16:14

    Monique, Evelijn En Irene:

    he mennie! Alles goed daar? Leuke foto's. Monique herkent wel wat van de achtergrond. Veel plezier, en groeten aan Randy en Hishee.
    P.s. je mist wel een leuk waddinxveense party in de Point. Maar ja, jij zal je ook niet vervelen vanavond.

  • 14 Maart 2004 - 19:44

    Alwin!!!!!!!!!!!:

    he gozah!!!!!!!!!!!!! en die andere mafkies hoe is ie dan??? he en Menno die kippetjes heb ik gezien op foto erg goed maar eentje alsjeblieft DIE MOET MAAR FF KIJKEN WAT ZE DOET!!!!!!!! Zeg ook even tegen Randy dat ik niet voor pietsnot sms want ook hij ken ze krijguh!!!!!!!!! maja gastuh later paterzzzzz en rustig aan he,want ik ben dr pas de 23ste........

  • 24 April 2004 - 09:22

    Suuz:

    IK heb is een keer gelezen dat hier mecamba eters wonen en nog veel meer enge dingen gebeuren,brrr!
    Het afrikanen vrouwen tafereel zal ik nooit meer vergeten,haha.
    Ja die Knip baai die mis ik echt en jullie natuurlijk, de gezellige bbq's en de rest!
    x suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

16 April 2004

Aruba enzo...

18 Maart 2004

Hopi bon!

20 Februari 2004

DJ Tiësto

18 Februari 2004

carnaval2004

06 Februari 2004

Bon Bini
Menno
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 34471

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: