carnaval2004 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Menno Eijk - WaarBenJij.nu carnaval2004 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Menno Eijk - WaarBenJij.nu

carnaval2004

Door: Menno van der Eijk

Blijf op de hoogte en volg Menno

18 Februari 2004 | Nederland, Amsterdam

Binnekort komen hier verleidelijke foto's te staan van de carnaval. We staan het hele wknd bij de KPMG tribune en drinks unlimited for Nafl 50,-

  • 18 Februari 2004 - 22:31

    Johan Priem:

    hey menno ik ben van 25 februari tot 15 maart op het mooie eiland ja alweer voor de 4e keer maar in iedergeval lijkt het me wel een plan om een keer te meeten,ff stappen bij mambo of bij tu tu tango you name it!!!0059998881506 is het nummer van mijn oom en tante daar...ik mail je ook ff want misschien lees je dit te laat,Ayo johan priem

  • 19 Februari 2004 - 09:21

    Linda:

    Zoo, het eerste wat ik las toen ik op m'n werk kwam was jouw mailtje, ben echt jaloers! Leuke site wel en foto's trouwens. Nou ja, veel plezier nog daar en ik spreek je wel weer op msn. xxx, Lin

  • 19 Februari 2004 - 14:51

    La Binza:

    leuk die site, we hebben met het hele team meegenoten. Ziet er prachtig uit, Ik krijg steeds meer zin om te komen. Liefs Binza

  • 19 Februari 2004 - 16:13

    Daan:

    Gelikte site Mennootje!
    Had uiteraard niet anders verwacht van je!
    Veel plezier aankomend weekend!!

    Grtzx Daan

  • 19 Februari 2004 - 16:13

    Daan:

    Gelikte site Mennootje!
    Had uiteraard niet anders verwacht van je!
    Veel plezier aankomend weekend!!

    Grtzx Daan

  • 19 Februari 2004 - 16:14

    Arjen La Veddetje:

    menno broer
    ziet er allemaal lekker uit hoor daar....
    flikkertje je hebt het weer lekker hoor.
    kben benieuwd naar de niwue fotos die komen.
    kspreekje
    veel plezier

  • 19 Februari 2004 - 16:33

    Niels De Bakker:

    zo menno het gaat dus van een leie dakje daar op je stage. kunnen wij waddinxveners het carnaval van Curacao een beetje verglijken met het carnaval van Boxhoop??? nou voor de rest moet je maar effe kijken wat je doet en word maar een beetje bruin dan bak ik ze wel bruin ,groetjes van de sperwerhoek

  • 19 Februari 2004 - 20:44

    Fuut Alias Kaká:

    hey men...
    Zo te zien is het daar allemaal wel heel plesant ;)
    Nou, veel pelzier aankomend weekend en anders neem je nog een paar schaars geklede chica's naar Nederland voor de matties... ciao

  • 19 Februari 2004 - 22:40

    Jeffrey:

    Ha die Menno!

    Je maakt ons hardwerkende studenten (nah, dat valt ook wel mee met twee dagen les in de week) wel jaloers.

    Ik wens je in ieder geval onzettend veel plezier, niet vergeten om bij terugkomst even een koud witbiertje te gaan pakken.

    Groet,

    Jeffrey

  • 20 Februari 2004 - 08:19

    Marion Ja,ja:

    e tante hier,ben nu op het werk,zal thuis je site bekijken,hoesty verder.....
    ziet er erg leuk uit. nu greetings van ons 4-ren.uit
    waddinxveen.marion_eijk@hotmail.com

  • 20 Februari 2004 - 16:48

    Carola:

    Eyzz...ziet er idd niet verkeerd uit daar!! Toch wel beetje jaloers;)Ik zou zeggen have fun in de Sun!! Dikke kus

  • 21 Februari 2004 - 10:32

    John:

    he men ziet er stoer uit daar moet er zeker heen,mis alleen nog een foto met "HET" shirt.kijk je uit met duiken want voor je het weet heb je een "hapende wond". gr.aan de rest van de regering.

  • 21 Februari 2004 - 16:26

    Danielle:

    ha menno,hoe is het daar?Volgens mij heb je het reuze naar je zin.We missen jullie wel hoor!!!nou doe de groetjes aan randy.Enne we houden de site in de gaten. doei doei x danielle

  • 16 Maart 2004 - 23:02

    Robert:

    He Boy, Alles goed Aruba is ook mooi Men zal je zien, wel leuk effe naar je zus kijken. Bedankt voor je bericht op onze site , Tga je goed Boy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

16 April 2004

Aruba enzo...

18 Maart 2004

Hopi bon!

20 Februari 2004

DJ Tiësto

18 Februari 2004

carnaval2004

06 Februari 2004

Bon Bini
Menno
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 34471

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: