DJ Tiësto - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Menno Eijk - WaarBenJij.nu DJ Tiësto - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Menno Eijk - WaarBenJij.nu

DJ Tiësto

Door: Menno van der Eijk

Blijf op de hoogte en volg Menno

20 Februari 2004 | Nederland, Amsterdam

afgelopen woensdag 18-02-04 Tiesto draaiend as never before on the beach!! dit was echt een unieke ervaring zo besloten op het strand (2000 man). er volgen nog meer foto's deze vast om jullie een beetje nieuwsgierig te maken!

  • 22 Februari 2004 - 17:21

    Robert:

    He boy ziet er allemaal goed uit, ben druk met winkeltje vanaf volgende week na opening Alexandrium 1 hoor je meer van mij, veel plezier en allen gegroet

  • 25 Februari 2004 - 12:39

    Zussie:

    en?? wat zei tiesto van m'n kussie??

  • 26 Februari 2004 - 11:09

    Ronald:

    Bon bini, hye boys hoe gaat het op het eiland, hoe staat het met de dushi bida? Wil je de groeten geven aan Rantheman van Ronald en zijn mammie?

  • 26 Februari 2004 - 12:05

    Arnoud:

    Hee man, waar is Onno gebleven. Is die carnaval gaan vierenbn in Berchen ofzo. Wel toffe foto's man!! Veel plezier nog en we lezen wel

  • 26 Februari 2004 - 13:15

    Tante Til En Loes:

    haai men, alles goed daar??
    zo te lezen uit je brief vermaak je je prima.
    voor het eerst carnaval in curaswa. nog een leuk zwart meisje ontmoet, hou haar dan maar daar.
    over paar weekjes heeft tante til internet. dan kunnen we msnen.
    krijg je nog bericgt over.
    veel plezier en drink niet te veel anders krijg je een te bol buikje.
    liefs til en loes

  • 26 Februari 2004 - 13:15

    Weer Loes En Til:

    dit is trouwens vanaf de verjaardag van la binza.
    dus gefelicteerd met je moeder.

  • 27 Februari 2004 - 07:43

    Ollie:

    Volgens mij vermaken jullie je daar wel! Geniet er maar van (vrouwen en zuipen, moet lukken dus).

    GR. ollie

  • 27 Februari 2004 - 12:17

    Wibout:

    Lekkah bezig daar hoor!!!

  • 28 Februari 2004 - 18:24

    Tim:

    Als ik het zo bekijk is Aruba een stuk minder leuk dan Curacao...

  • 29 Februari 2004 - 20:30

    Alwin:

    hoi jongens..... niet te tof...

  • 01 Maart 2004 - 15:51

    Irene:

    He Menno, ziet er niet verkeerd uit allemaal. Maar euh... werk je ook nog? Grapjuh!! Geniet ervan. Groeten aan Randy en de rest. X Irene

  • 01 Maart 2004 - 19:06

    Robert Verwey:

    ziet er goed uit waar kan ik me inschrijven
    veel plezier nog
    gegroet

  • 02 Maart 2004 - 08:14

    Elma:

    Gefeliciteerd mennootje!!! Een super gezellige verjaardag zonder de meeste van je Nederlandse vriendjes, vriendinnetjes en fam.! Maar jou kennende gaat dat wel lukken!
    Liefs elma

  • 02 Maart 2004 - 10:44

    Stephan:

    he mennie!!!
    alles goed daar?
    gefeliciteerd met je verjaardag he. ware we nog niet vergeten hoor.
    mzzls

  • 02 Maart 2004 - 18:46

    Dirk:

    Menno, zo te zien heb je het prima naar je zin en ik begreep al dat je er langer zou willen blijven. Voor vandaag nog een fijne verjaardag.

    Groeten aan Hishe(?) en Randy,

    Dirk

  • 02 Maart 2004 - 18:59

    Gerrit:

    Menno,

    Ook van deze plaats (waddinxveen)willen we je van harte feliciteren met je verjaardag. Als ik zo alles bekijk en lees, denk ik dat ik ook maar een weekje langs kom, het lijkt me erg tof daar.
    Er moet natuurlijk wel een golfbaan zijn.
    Fijne dag nog en vanavond zal ik er een op je drinken.

    Gerrit en Mieneke

  • 02 Maart 2004 - 19:47

    Bassie:

    Het Menno, gefeliciteerd met je verjaardag, ook namens Audrey, Alwin en Jolanda. Op dit moment drinken we er een op jou verjaardag. Jij bent zeker nog lekker aan werk dus proost voor straks.

    Groeten uit het gezelligste dorp van de Nederland (op dit moment)

  • 02 Maart 2004 - 21:06

    Chris En Eijkkie:

    hee veddetje
    gefelicteerd he!!!!
    ga je nog feestje vierne met de sjimmies.??
    strak hoor
    we willen erbij zijn lekker op strand los gaan tussen de sjimmies
    oeeeh .....
    nou prettige verjaardag ongemakkelijk bruin matje
    laterzz

    opgeschoren ongemakkelijk chrisje
    en oorbelletje met matje

  • 04 Maart 2004 - 16:29

    Til Verbeek:

    hai men, gefeliciteerd heb ik je al via mams, zeker vet feesten daar, zit bij marco, fotos gezien van carnaval, hoop dat alles goed gaat daar..... wel blijven werken, en een beetje feesten.Hier ook nog de groeten van marco en diana uit a-dam. ik zie al dat de feestjes er goed uit zien, ben er geweest, dus weet hoe je het daar heb TOP natuurlijk. geniet ervan en sucsex.......groeten.

  • 05 Maart 2004 - 09:36

    Miriam:

    Hoi Randy, wanner krijg jij je eigen site. Er leuke foto's. Ben wel jaloers. Jullie zijn gewoon bij DJ tieste geweest. Studeren jullie ook nog serieus?
    Hoi jongens heel veel plezier en te gekke tijd nog he.
    groetjes Miriam

  • 07 Maart 2004 - 20:43

    Oma:

    we hebben je gezien menno

    groetje, oma flip en plonie

  • 12 Maart 2004 - 13:59

    Suzanne:

    zooo suusje is thuis.. hehe.... je bent nog steeds wat vergeten dushi..tttt.. geniet nog maar ff lekker daar, want hier is het koud!! Heb gewoon m'n sloffen aan! Wat een omgekeerde wereld hier.. Nou have fun, groetjes daar aan je matties en een kus voor Sis en jou

  • 13 Maart 2004 - 12:31

    't Zusje Tilly:

    ha die men, echt tof je ff gezien te hebben op de webcam, HOU IK VAN!!

    dikke lebber van til!

    ennu, we msne!!

  • 13 Maart 2004 - 12:33

    Roos:

    hoi OOM menno,
    vanuit m'n tante's schoot, wil ik je ff vertelle dat ik 't versjizzele met m'n Oom Menno zo mis...

    kus, Rooswah!

  • 14 Maart 2004 - 11:22

    Laurens:

    he men, leuke die site! volgens mij gaat het best met jou daar! greets from , laurens vogelaar!

  • 14 Maart 2004 - 12:30

    Thijs:

    T ziet er echt super vet uit hey. Zeker Tiësto beach party. Have a nice time verder. later.

  • 15 Maart 2004 - 09:56

    Martje Jansma:

    Dag Menno, van je moeder heb ik je "adres" gekregen en gehoord, dat je het prima naar je zin hebt daar. Geniet ervan. Zelf ben ik ook een paar keer op Curacao geweest en heb genoten van zon, strand en zee en vooral van de wind, want het waait er altijd behoorlijk. Op Tiesto reageer ik maar niet, want daar heb ik geen verstand van al ken ik hem "van naam en faam" Ook succes met je studie, want ik ga er maar even vanuit, dat je daarvoor op C. zit.
    Een hartelijke groet uit Waddinxveen van Peter en Martje Jansma

  • 18 Maart 2004 - 08:01

    Elmaaaaahhhh:

    Een superrelax vooruitzicht om bij jullie vakantie te komen vieren....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

16 April 2004

Aruba enzo...

18 Maart 2004

Hopi bon!

20 Februari 2004

DJ Tiësto

18 Februari 2004

carnaval2004

06 Februari 2004

Bon Bini
Menno
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 34471

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: